آمار جمعیت شناسی بازی های موبایل

داده‌های سال 2022 در مورد سهم بازار و هزینه‌ها

بازی های موبایلی از اولین نسخه شناخته شده خود در سال 1994 فاصله زیادی گرفته است. در آن سال،  “هاگنوک ام.تی 2000” راه اندازی شد و اولین تلفن همراه با یک بازی از پیش نصب شده “تتریس” بود. با در نظر گرفتن استاندارد های امروزی، بازی کردن در یک دستگاه تلفن همراه حجیم با صفحه نمایش کوچک و دارای نور پس‌زمینه و دکمه‌های فیزیکی، ممکن است بیشتر دشوار به نظر برسد تا لذت بخش!

با این حال، قبل از ورود گوشی‌های هوشمند با صفحه لمسی، برنامه‌ها و بازی‌هایی که با استفاده از راهکارهای نرم‌افزار ی توسعه برنامه‌های پیشرفته ساخته شده اند، بازی‌های موبایل اینگونه بودند. همانطور که تلفن های همراه در طول سال ها تکامل پیدا کردند، بازی هایی که به طور ویژه برای این دستگاه ها ساخته می شدند نیز پیشرفت کردند. و با افزایش تعداد بازی های موبایل، بازار و مخاطبان آن نیز افزایش می یابد. در این مقاله، اطلاعات آماری مربوط به بازی های موبایلی را با شما به اشتراک می گذاریم.

آمار عمومی بازی موبایل

قبل از اینکه عمیق‌تر به جمعیت‌شناسی صنعت بازی‌های موبایل بپردازیم، اجازه دهید ابتدا نگاهی به وضعیت صنعت بازی‌های موبایلی که در شکل‌های زیر منعکس شده است، بیاندازیم.

Warning: Undefined array key "iq_column_chart_yaxis_number_format" in /home/ifandi/domains/ifandis.ir/public_html/wp-content/plugins/graphina-elementor-charts-and-graphs/elementor/charts/Column_Chart.php on line 437

Warning: Undefined array key "iq_column_chart_yaxis_locale" in /home/ifandi/domains/ifandis.ir/public_html/wp-content/plugins/graphina-elementor-charts-and-graphs/elementor/charts/Column_Chart.php on line 438

توزیع درآمد بازی های موبایل در ایالات متحده

در سه ماهه اول سال 2021 بر اساس ژانر

No Data Found

جمعیت عمومی گیمر های بازی موبایل

گیمر های بازی موبایل گروه متنوعی از افراد نقاط مختلف جهان و طبقات مختلف زندگی هستند. در این بخش، برخی از ویژگی های عمومی جمعیت بازی های موبایلی در ایالات متحده و سراسر جهان را با شما به اشتراک می گذاریم.

آمار بازی موبایلی که پیش فرض های جنسیتی را میشکند!

بازی یا گیم، به طور کلی، فعالیتی است که اغلب با مردان مرتبط است. و برای مدت طولانی، بازار بازی عمدتاً مخاطبان مرد را هدف قرار داده است.
با این حال جمعیت بازی های موبایلی بسیار متنوع تر شده است. طبق مطالعه‌ای که توسط "نیوزو" و "گوگل پلی" انجام شده است، به نظر می‌رسد که حضور و مشارکت گیمرهای زن بسیار مهم‌تر از آن چیزی است که بسیاری از توسعه‌دهندگان بازی فکر می‌کنند در داده‌های جمعیتی بازی‌های موبایلی 2020 منعکس شده است.
مردان و زنان نیز واکنش‌های متفاوتی نسبت به شرکت کردن در بخش بازی‌های موبایلی دارند.

درصد ترجیح موبایل بر دیگر پلتفرم های بازی بر اساس جنسیت

No Data Found

آمار هزینه ها برای بازی های موبایل

گیمرهای موبایل برای خرید بازی های پولی یا خریدهای درون برنامه ای در برنامه های بازی رایگان یا هر دو هزینه می کنند. در سال‌های 2020 و 2021، بخش بازی‌های موبایل رشد قابل‌توجهی در هزینه‌های مصرف‌کننده داشته است که می‌توان آن را به دستورات ماندن در خانه به مدت طولانی، به دلیل همه‌گیری بیماری کرونا نسبت داد. تنها در سه ماهه اول سال 2021، مصرف کنندگان در مجموع 22.2 میلیارد دلار برای خریدهای مربوط به بازی های موبایلی هزینه کرده اند.
عادات خرج کردن مصرف کننده نیز بسته به جمعیت سنی بازی های موبایلی متفاوت است. مطالعه‌ای که توسط "سل سل" انجام شده است به عادات خرج کردن گیمرهای جوان‌تر از سنین 6 تا 15 سال که در ایالات متحده زندگی می‌کنند، می‌پردازد. در این مطالعه، که هدف نظرسنجی سن خاصی از جمعیت شناختی نیست؛ بلکه والدین آنها هستند. تمرکز این مطالعه دریافت نظر 2000 نفر از والدین در مورد خریدهای درون برنامه ای فرزندانشان در بازی های رایگان است.

تاثیر کووید-19 بر گیمر های موبایل

بازی های موبایلی یکی از معدود صنایعی است که تحت تأثیر منفی شیوع ویروس کوید-19 قرار نگرفته است. در واقع، این بخش از صنعت بازی در بحبوحه ی این همه گیری در حال پیشرفت است. اما همه‌گیری چگونه بر گیمر های بازی‌های موبایل تأثیر می‌گذارد؟ در این بخش به آمارهایی می پردازیم که تغییرات رفتار گیمرهای موبایل را نظاره می کنند.

Warning: Undefined array key "iq_column_chart_yaxis_number_format" in /home/ifandi/domains/ifandis.ir/public_html/wp-content/plugins/graphina-elementor-charts-and-graphs/elementor/charts/Column_Chart.php on line 437

Warning: Undefined array key "iq_column_chart_yaxis_locale" in /home/ifandi/domains/ifandis.ir/public_html/wp-content/plugins/graphina-elementor-charts-and-graphs/elementor/charts/Column_Chart.php on line 438

5 ویژگی فعالیت اجتماعی گیمر های موبایل

در طول همه گیری کرونا

No Data Found

بازی های موبایلی به عنوان یک مرتبط اجتماعی

بازی های موبایلی به چیزی بیش از یک پلتفرم برای سرگرمی شخصی تبدیل شده است. به ویژه، به یک پلتفرم قانونی برای صنعت رو به رشد ورزش های الکترونیکی تبدیل شده است. همچنین، به کانالی برای فعالیت های اجتماعی در بین بازیکنان از نقاط مختلف جهان تبدیل شده است. به نظر می‌رسد که توسعه‌دهندگان بازی‌های موبایل متوجه شده‌اند که تعامل بازیکنان چقدر اهمیت دارد، زیرا در حال حاضر بازی‌های بیشتری به ویژگی‌های اجتماعی ای مجهز شده‌اند که به بازیکنان اجازه می‌دهد در زمان واقعی با دوستان و سایر بازیکنان ارتباط برقرار کنند و همچنین قبیله یا تیم ایجاد کنند. نیاز به حس کردن جامعه در بخش بازی‌های موبایل، تنها در طول همه‌گیری افزایش یافته است. این نیاز به جایی رسیده است که ویژگی های اجتماعی به یکی از انگیزه های خرید یا دانلود بازی موبایل تبدیل شده است.

منبع: FinanceOnline

فندیس یک شتاب دهنده کسب و کار است که هدف آن تقویت نوآوری و کارآفرینی در زمینه های بیوتکنولوژی، فناوری اطلاعات، هوش مصنوعی و سلامت است و برای استارت آپ های منتخبی که پتانسیل ایجاد تاثیر مثبت در این حوزه ها را دارند، فرصت های مشاوره، تامین مالی، شبکه و آموزش را فراهم می کند.

تماس با ما

تمامی حقوق متعلق به فندیس میباشد.